Banner

Banner

Sunday, March 27, 2011

Blogger of The Day - Encik Ayam Penyek

Korang tau Ayam Penyek tak? Kalau orang jawa panggil Pecel Ayam. Haha. Haa. Kali ni Encik Amman bukan nak buat entri masak memasak macam Mat Gebu ye. Hari ni Encik Amman nak memperkenalkan seorang kawan yang juge merupakan blogger pilihan yang rasa Encik Amman kita boleh berkongsi ilmu tentang apa yang diperjuangkan oleh beliau dengan entri2 yang menarik yang penuh dengan sumber2 pengetahuan. Almaklum lah, pensyarah muda di universiti awam.

Nama samaran beliau ialah Ayam Penyek. Biodata dirahsiakan. Terpulang kepada dia kalau nak memberi kebenaran memperkenalkan diri beliau. Itu hak dia la.. Nak ngurat sile kan. Hahaha.. Masih belum berkahwin. :P

Sesuai dengan tagline, blog beliau difrasakan dengan "Pendidikan adalah tidak semuanya mengenai pelajaran"

 blog beliau mempunyai sumber2 informasi mengenai teknologi2 semasa, hiburan santai dan juge membincangkan tentang isu2 semasa yang berlaku dinihari. Jadi agak baik Encik Amman mempromosikan blog beliau untuk santapan minda kita bersama bukan? :)

Blog Ayam Penyek

Jadi ringan2 kan jari-jemari tu kita pergi melawat ye :D
Lagi cantik pergi Follow.
Hehe

Ni page blog beliau Ayam Penyek

Sharing is a good thing isn't it?

p/s: Encik Ayam Penyek. Anda harus menekan iklan Nuffnang Encik Amman selama setahun. Sehari 20 kali. Hahahaha!!

5 comments:

Nur Liyana said...

nk tengok la..hahhahha thnks...

btw, yana follow blog nie....

Ieka Luvika said...

lapo pulak...
huhu

Encik Amman said...

Nur liyana: hehe.. thanks liyana..ku da follow kamu :)

Ieka kaka: hehe lapo jom ayam penyet ;p

amranaiman said...

oit ngumpat...!! haha mekasih man..sayasungguh terharu.. terharu plak brother.. promote.. kne klik 20x ye? hahaaaa cuba jaya..insyallah..=)

Encik Amman said...

haha.. saje je suh click.. main2 je laa.haha