Banner

Banner

Wednesday, March 23, 2011

Sebelum Tsunami Jepun

Mengikut sumber, ikan-ikan naik ke pantai Mexico sebelum Jepun dilanda tsunami


Yang gelap tu bukan air tapi ikan
Menangkap ikan yang terlalu banyak

Ikan naik ke kawasan pantai di Mexico sebelum Jepun
dilanda tsunami




Sumber Gambar 
Rizalman Misran(Facebook)

9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

erk.kat mexico pun dpt impak.

Encik Amman said...

Emm.. ye ke.. Mungkin Mexico kurang sikit kan.. ikan mesti boleh ada sense naluri dia untuk pergi ke tempat lebih selamat.

rj Etika said...

So, maknenye Mexico selamat la skg? hahah~

Encik Amman said...

sekarang im not sure la. tpi gambar ni kan sebelum tsunami tu..

yg sekarang ni Amerika dengan Mexico mungkin berdepan dengan sisa radioaktif disebabkan angin membawa sisa tersebut merentasi lautan pasifik. Tapi Malaysia terhindar dari sisa tu la dan sms2 yg kita dapat pasal hujan asid tu tak benar.

fyna said...

wwooowww....
br taw...





jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Naddia said...

ikan da taw awal2 n cube bg amaran tp manusia nie bungop..

Encik Amman said...

fyna: kita kongsi2 ;)

naddy: mungkin antara mereka ni dah tau mesti ada malapetaka.. kita pun tak tau yg mereka ni tau ke tak kan.. Tapi ada orang pernah cakap kat aku dlu.. klu ada burung2 yg tiba2 terbang ramai2.. or kalau kucing rumah kita ni tiba menggelupur keluar rumah tu ada maksud dia la.. kita kene alert skit.. binatang punya sense lg kuat lg2 bencana alam ni.

tulus sweet said...

ikan banyak gila tu....salai sedap gila! ehe~

Encik Amman said...

@tulus sweet ahahaha... kalau ikan tu terkene radiasi dan kita plak makan..mungkin leh jadi mutan ahaha