Banner

Banner

Tuesday, March 29, 2011

Soal Jawab Dengan Encik Amman

Bestfriend aku Cik Raja Etika Saad invite buat soal jawab. Aku dengan rasa skema2 alam pun cuba la untuk mengetengah kan soal jawab ni. Mana tau tetibe ada orang nak kasi duit 10k ke iPad 2 ke secara percuma ke, ada orang datang minang aku ke.. Ahaha. Ayuh, usah dibuang masa lg.. kita teruskan.




1. Adakah anda rasa anda hot??
- Hot? hangit ade la haha.

2. Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang


3. Cerita pasal gambar
-Kfc sungai Petani. Time ni blanje keyefsi kat geng2. Ala2 kenduri kesyukuran la sebab dapat dekan. =.= itu dulu la k. Zaman muda2 remaja. ni gambar lama. Jangan terpedaya.kahkahkah. Tahun 2007/2008 mcm tu la.

4. Bila kali terakhir makan ayam?
- Masa dalam gambar ni kot? ;p

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
- MCR - Na Na Na. Cube dengar. terbaikkk 

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- Nak tido dah.. Saye nak jadi manusia normal dengan tidur awal.. Selalu nye insomnia dan hibernasi itu jadi pedoman. =.=

7. Selain name sendiri, anda dipanggil ape?
-Aman - panggilan sejak kechil hingga sekarang
-Man- ada sesetengah panggil ni, tapi tak suka la. tak unik. Ingat Man Belon ke?
-Am- ok, nama market. Biasanyer bila memperkenalkan diri kepada org baru. First    impression itu penting bukan. kahkahkah
-Mo- Seorang je yg panggil mcm ni. Nama dia Fiqri. Sebab? Dlu ada kes EMO wa bengang dengan dia. kelakor je pk balik. sampai harini dia panggil MO. haha.
-Amman - Baru di ketengahkan. Am + Man = ok la tuh. Design baru
-Rahman - Ok. Terasa sangat protokol.


8. Tag 8 orang

9. Siapakah no 1 anda?
-Bestfriend yang amat sengal sekali perangai nyer. Haha.


10. Katakan sesuatu tentang no 5
-Seorang wanita yang jelita. sudah tentu. Haha. Dia antara blogger yang kerap mengkomen page Encik Amman. Terima Kasih atas sokongan anda :D


11. Orang no 3 berhubungan dengan siapa?
-Ayam penyek mungkin berhubungan dengan Pecel Ayam. Mungkin?

12. Bagaimana pula no 4?
No. 4 ni amat memberi impak alergik. Hahaha.. kisah dia ni menarik la. Dia bajet dia Cici.. Berpakwekan Son Goku aras kemodenan. Kawan alam maya yang best.


13. Pesanan buat no 6?
-Nak pegi jumpe Hana Tajima sila ajak saya. Jangan Lupe. Kahkahkah!!


14. Kata-kata cinta buat no 2?
-Kenapa mesti aku cintakan ko Pazli. Aku taknak cintakan ko. Nabi tak mengaku umat. Hee.. Takde kata2 cinta nak kasi. Mintak Ain la. 

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
-Yes. Mereka berkawan dengan Encik Amman yang Awesome. Kahkah.. gurau jek. Thanks ye korang. Sentiasa memberi sokongan moral (skema alam lagi)


16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1
1. Pernah melanggar kereta Cina di traffic light selepas berbangga memotong motor saye dengan laju. Kemudian terus fobia naik motor.
2. Sedang mencari jodoh (sila pergi ke entri latest beliau) ;P
3. Mempunyai 3 Handphone. Perh, Kayo! Tapi takde kredit selalu
4. Anak perempuan yang pertama dan dipanggil kakak.
5.Seorang yang kurang ketinggian dan senantiasa mengetengahkan ayat ini "pendek itu stabil". =.=


17. Persamaan antara kambing dan lembu?
-Mereka boleh mengawan. 


18. Perasaan ketika jawab tag ni?
-Shuke Shangat2.. Awww (Maaf saye gedik)


19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
-Rizman?? Sape tu? Maaf saya tak tengok tv dah sekarang. Internet kills Television.


20. Gay or les?
-Saya Homo-sapien yang normal. Saya tak suke gay atau lesbian. Ape ni ape ni (masih suci)


Hehe. Ok sampai sini saje entri Encik Amman. Kalau sapa yang dah di tag ni rasa nak buat juge kuiz ni maka buat lah dengan hati yang chill. Nggiiiaauu~~ (kucing galak) :D

11 comments:

Naddia said...

aku bkn bajet aku cici

aku memg cici

haha

weh..aku da wat la mnde alah nie

Jayllytaa said...

hahhahaha...mak aii betol2 soal jawab ni...en amman baik nye ati tag jayllytaa.. :)

Encik Amman said...

Naddia: hahaha lagi aku nak gelak dengar ko cakap macam tu kakahkah

Jayllytaa: Hehehe... aik nape cam terkejut je. hahaha. Ala biasa je la :D tande terima kasih..cewah ;)

♥ LT Gadis Senjakala ♥ said...

wahh name i aderrrr...:p

Encik Amman said...

yes..ade la. :)

rj Etika said...

hahahahahaha!!!! aku tak puas hati dengan ulasan nombor 1 kau!
Meh aku bakar rumah kau skg!
Cisss!

Encik Amman said...

hehe.. segala penulisan adalah hak milik kekal dan hak keutamaan Encik Amman. Jadi sebarang bantahan tidak akan dipertimbangkan dan serta-merta encik Amman tak kisah langsung

Fazly said...

ko tag aku ke man? haha..nanti abg jwb ye..hahaha

adwafarahin said...

tough juga soalan2 nye
hehe

Encik Amman said...

@Fazly haa ye la! jawab2 ahaha

Encik Amman said...

@adwafarahinhaha tau xpe.. gi la try wat.. :D