Banner

Banner

Monday, April 11, 2011

100 Ahli Kongsi Gelap


Salam Pagi :)
Walaupun aku tak tido lagi. Dan tengah tension mension membuat kerja photoshop motor aku,
Hari ni aku suka. Follower ku dah jejak 100. Haha.. Gaya cerita kalah 100k follower. Orang lain pon follower pon banyak la Encik Amman. Takpe2, ni blog aku, so aku saje nak buat entri gak. Sebab ape? haa.. itu yang kite tak tau..

Cam skema kalau aku kata aku 'gembira'. Ok... tukar...tukar..Aku suka.... Suka?

So follower yang ke-100 adalah beliau ni.

Ouh adik manis~ :P

Iejjah namanya.
Ni blog beliau:

Saye curi tangkap tanpe kebenaran.harap tak marah ye cik kak :P

Ok nice~
nak masuk tengok klik SINI

Walaupun beliau adalah yang ke-100, yang 99+ yang lain tidak dilupakan. Ini cume kebetulan bagi beliau untuk ku beri penghargaan je. Aku pun nak berterima kasih kepada yang follow aku, kerana tanpa anda tak ada apa lah blog Encik Amman. Kosong belaka. Hanya omong2 kosong dengan hacker, stalker, yang jaga server internet.. etc. :P



Minta Maaf kalau Encik Amman tak sempat nak reply komen, nak singgah blog korang ke sebab ku agak bz sekarang dengan semester akhir ku. 


Ape pun terima kasih kepada semua rakan-rakan blogger yang lain kerana sentiasa menyokong :)

11 comments:

~Nabilah~ said...

wahhh...thniah2...

Encik Amman said...

@~Nabilah~ tahniah juge :P

op anaz said...

tahniah lah..dah sampai 100..haha...follow me back k...:-)

♥sophie♥ said...

hee,, congrats :D

EmiN said...
This comment has been removed by the author.
rj Etika said...

what theeee!!!!!!!!!!!!!!

adeh..penat aku unfollow kau sebab nak dapat follower ke 100 tu! cisss.... oh..sedih! :(

Encik Amman said...

@op anazok thanks anaz.. dah follow :)

Encik Amman said...

@♥sophie♥hee thanks :D

Encik Amman said...

@rj Etikaperlu ke ko wat camtu? hahaha.. sengal!

iejjah said...

wah...ahli kongsi gelap kah????
saye ahli kongsi putih2 jek...lalalal
thanks ek :P

Encik Amman said...

@iejjahso kalau bergabung jadi ahli kongsi kelabu.. hohohoo.. hehe.. thanks kepada iejjah juge :)