Banner

Banner

Friday, April 1, 2011

Hasutan Tutti Frutti

Hari ni aku berjaya menghasut kawan2 kelas aku ke Tutti Frutti. Mula nya perancangan ke Tutti Frutti di Laman Seri Business Park hanya bermula dengan 3 orang sahaja termasuk aku. Tapi saje la kitorang ajak budak2 kelas sekali.. Dan nampaknya sambutan agak hangat.. bukan hangat2 taik ayam, hangat2 taik lalat pun termasuk sekali. Jom Jalan Makan Aiskrim Tutti Frutti.


Jom Makan!

Budak2 Transporter

Setakat ni ni paling banyak bila makan ramai2.
9 Aiskrim.

Tutti Frutti dan dompet adalah sinonim agaknye.
Jangan lah sedih wahai Fahmi. Hahaha.

Makhluk ape ni?


Jebat.. Makan jangan menjejeh-jejeh plz.
Malu orang tengok.
Tau la sedap :P

Budak tembam makan aiskrim lagi tembam la :P

Orang lain makan aiskrim Emy sempat posing pulok
Yaa.. ini dia duta TF kami. Hank.. :P

Buat-buat manja pulak.

Wak adalah pemenang bagi kategori Aiskrim Paling Mahal
dengan harga RM22 tunai. Suka?


Sikit2 entri Tutti Frutti. Hahaha.
Ramai tanye aku, sedap ke Aiskrim Tutti Frutti?
Kali ni aku nak jawab "tah la, korang tengok la sendiri gambar ni :P"


Nyam2 :D
Ni yang aku makan tadi :P

Di mana nak dapatkan Tutti Frutti ni? Klik Sini

Bagaimana saya berkenalan dengan Encik Tutti Frutti? Klik Sini

Suka? Tekan like :)


16 comments:

izzul hidayat said...

jum gi lagi...!!

Ieka Luvika said...

AMAAAAANNN!!! OK FINEEE -__-"

adwafarahin said...

perghhh terliur kot

rj Etika said...

Budak-budak membuang dedak
Penuh setimba di celah batu
Berdua tidak, bertiga pun tidak
Tah bila nak pegi TF tu. -___-"

*pantun diamek dari link emi. hahaha!

Encik Amman said...

@izzul hidayat jom. lepas ni ko belanja.. kehkehkeh

Encik Amman said...

@Ieka Luvika Fine thank you~ hahaha.. err err.. saya tak bertanggungjawab.. ini jemputan spontan..kekeke

Encik Amman said...

@adwafarahin Hehehe.. lap air liur pat..

Encik Amman said...

@rj Etika Ada saja halangan yang menimpa kan? hehehe.. lek lu, kekeke.. tepuk dada tanya driver la.

Naddia said...

ko saje je kn wat aku merana...

Encik Amman said...

@Naddia hahaha..pi ajak goku lelaju la

rj Etika said...

nak tepuk dada sape? hahahahahaha~

Encik Amman said...

@rj Etika kau tepuk dada sendiri sudeh!

Nasuha Salleh said...

cube try 'Spoon" pulak..
spoon ni jual yogurt yg plbagai aneka citrsa yg boleh di tmbh... ;)
ade kt midvel..restorn2 area nak seberang ke garden =D

Encik Amman said...

ooo ye ke? okeh2.. boleh try next tyme :DD

Fina Fento said...

gambar2 dalam ni lawoooo..kamera apa eh?

Encik Amman said...

@Fina Fento semua gambar tu pakai canon 500D..tp 2 gambar aiskrim tu pakai nokia c3 jek..hehek