Banner

Banner

Saturday, April 9, 2011

Segmen Weh! Kalau Aku Bukan Belogger

Ini adalah kali pertama Encik Amman join segmen-segmentasi yang sebegini rupa nya. Ini malam pertama ku. Kasi penetrasi yang kaw sikit. Encik Amman harus bersemangat di malam ini. Malam sabtu katakan :P terlajak sehari sudah. Tak ape, mari bersegmen dengan Abang Zam Terjah.



So ada beberapa Syarat dikemukakan untuk segmen ini. Enchek Amman dah penuhi dah.. cuma ada la yang tak penuhi sikit. Haha.. Ini dia: 


Rajin plak aku ni pagi2 buta time bosan2 ni :P


Okeh! Berbalik kepada soalan beliau. 
"Kalau Aku bukan Blogger" Maka Aku akan jadi apa?


Encik Amman Menjawab:

Weh! Kalau aku bukan blogger, aku akan pergi ajak Mark Zuckerberg dan Steve Jobs lepak dekat Restoran Hakim minum2 pekena Teh Tarik sejuk sambil ajar diorang makan durian. Lepas tu, kitorang santai2 lepak2 chill pergi kacau Hana Tajima dekat kedai tudung dia.. Mesti dia nak ajak aku kawin lari.

Malam skit, ajak diorang pergi karok dekat Bintang Seksyen 7 Shah Alam, nyanyi lagu Getaran Jiwa P.Ramlee.
Esok pulak kitorang join pertandingan Shuffle dalam guni. Mungkin aku menang. So Steve jobs mesti kasi aku ipad 2 dengan iphone 5 free sebab menyanjung aku.

Mark Zuckerberg pulak mesti kasi aku share 70% saham Facebook beliau.
Tapi aku taknak semua tu. Bak kata diri aku sendiri.. "Chill sudeh. Ini semua dunia ni."

Tu mungkin aktiviti Encik Amman bila tidak menjadi blogger, tapi disebabkan aku ni blogger.. aku tak kejar semua tu. Hahahak! Kacak kan aku?


VERSI SKEMA PULA:
Kalau aku bukan blogger... mungkin aku akan tulis diari berkunci mangga bila aku bengang dengan orang lain. Mungkin aku akan kumpul setem bila dapat surat2 cinta dari peminat2 tegar aku termasuk la setem Hasil RM10. Dan mungkin aku akan sentiasa bergayut borak2 manja dengan Operator Automatik Telco Hotlink depan kawan2 menunjukkan aku ni hot. Tapi disebabkan aku ni blogger, aku tak buat la macam tu juge hik hik.. Hahahaha!


Hahaha.. Sudah lah aku mengarut di pagi hari. Aku baru balik studio ni. Mereng kepala gua der.. Jap lagi wa tido ni lentok memang terus hibernasi la. Why so serious?

Weekend der.. Santai2 sudeh.. Haha.. :D


Jom Usha Abang Zam ngah watpe tu. Ngendap awek agaknyer
Klik SINI

24 comments:

MissNadh said...

haha! so cool okeh! why so srius?chill~

Encik Amman said...

@MissNadh hahaha..jom lepak chill :D

Abang Zam said...

kahkahkah..seres kool! nice..why so seres..week end bai..lepak sudeh

nanti aku review! tapi aku nak copy gambar yg kau buat tu..hahaha!

Cik Arda :D said...

incik amman yang kool.. ahaha :D

Sarah Sayuri Hartnett said...

hahahha...serius kool...

nice bro...nice one...

aku tanak kumen coz aku silent reader tp abg zam paksa juga...

mencik mencik!

;))

nadiemsharmz said...

golek2 dari segmen abg zam kebabommm tue...hehhee,...hepi bloging...hepi weeken....lalalalalal

mai la umah kite jgk ek...

Encik Amman said...

@Abang Zam haha.. sila lah copy hoho.. thanks der :)

Encik Amman said...

@Cik Arda :D haha.. not cool enough :B

Encik Amman said...

@Sarah Sayuri Hartnett hahaha.. nice to be a silent reader.. creepy enough :PP

aliarosli said...

abang zam pakse komen

huhuhuhu,nanti die babab bontot

hahhahhaha,lawak lah

pasan lebih

Encik Amman said...

@aliarosli hahaha.. kalau tak komen ku babab bontot juge :P. hahaha.. eh lawak ek? so ade can masuk raja lawak la ni? Huhuhu hahaha.. kekeke.. sapa lg nak puji kita selain diri sendiri :p

akulahct said...

dtg dr blog AbgZam...
wahh 70% ek Mark nk bagi.. huhu.... nk skit... hehe...

Revablogspotlive said...

eh3 jap2..
bukan ka mark da buat perjanjian ka?
dia cakap share kena bahagi 2..
ai dgn amman..

uhu3,,disebabkan amman dah xnak share tu..dakpelaa..kira ai ambk semua k??
xpekan??lalala

Encik Amman said...

@akulahct hahaha... dia nak kasi tu.. nak ke tak ek? :P

Encik Amman said...

@Revablogspotlivehahaha.. jap..kene pikir balik ni... terasa nak tarik balik kata2 tu :P

nurAMALLINA said...

hahaha best gila alasan awk! :)

Novelgurl said...

haha..naseb baek jad blogger ye tak =.=

LadyComot said...

so cool. dulu pernah duk shah alam 2 yrs. masa tu belajar kat unisel.. Restauran hakim tu dah biasa lepak arr.. yang kat ujung sekali tukan.. yang kat ujung sebelah lg satu khalifa yang tengah khulafa.. betul x...? kekekekeke salam kenal dari LC

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Haha.. Nice.. Terjah dari segmen abg zam.. =)

♥sophie♥ said...

hahaha ^_^ cool !
hello singgah and follow sini !
dr blog abg zam :D
http://sophieeliscape93.blogspot.com/2011/04/segmen-weh-kalau-aku-bukan-belogger.html

Encik Amman said...

@nurAMALLINAhahaha merapu di pagi hari begitu la :p

Encik Amman said...

@Novelgurlhahahaha...tau xpe...seb bek la jadi blogger :DDD

Mat said...

cilakak juga perangai lu ni kan?

Encik Amman said...

ape kah kecilakakan itu Encik Mat?